Sikeres volt az idei Budapest Central European Fashion Week

 

Március utolsó hétvégéjén immár harmadik alkalommal a divaté volt a főszerep a fővárosban, a Várkert Bazárban. Ekkor rendezték meg a Budapesti Central European Fashion Weeket, amelyen számos hazai és külföldi tervező bemutatóján vehettek részt az érdeklődők.

A cél, hogy Budapest az európai divat fővárosává váljon, egyelőre azonban még sok munka vár a szervezőkre – mondta a Kossuth Rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában Forintos-Szűcs Anita, a Magyar Divat és Design Ügynökség divat divíziójának vezetője. Elmondása szerint rengeteg pozitív visszajelzés érkezett a rendezvénnyel kapcsolatban, a hazai és a nemzetközi sajtó is figyelemmel kísérte a történéseket.

A rendezvényen tucatnyi divatbemutatót láthattak az érdeklődők, egy-egy prezentációt is megtekinthettek a résztvevők. Sok kisebb butik mutatta be termékeit – tette hozzá.

Forintos-Szűcs Anita szerint egyre jobbak a magyar divattervezők, és a magyar brand egyre népszerűbbé válik nemzetközi viszonylatban is.