Az ítészek szerint ez a mozi lehet az év vígjátéka

 

A Jó srácok jó eredménnyel szerepel a Rottentomatoes kritikai portálon is.

Múlt vasárnap 34 országos amerikai csatornán 186 reklámhelyet vásárolt a Universal stúdió a Jó srácok című vígjáték számára, összesen 4,42 millió dollárért. Ez rekordösszegű költés, és azt jelzi, hogy a stúdió nagy reményeket fűz a filmhez. Ez nem is véletlen, a hivatásos ítészek 77 százalékot adtak a filmnek a Rottentomatoes kritikai portálon, míg a közönség 88 százalékra értékelte.

Van olyan kritikus, aki szerint a Jó srácok az év legjobb vígjátéka, egy másik szerint az legnagyobb erőssége, hogy a főszereplő kiskamaszok a legképtelenebb helyzetekben is hitelesen viselkednek.
A film hősei 12 éves srácok, akik éppen felfedezik a szexualitást, de találkoznak a drog világával is, miközben végig elképesztően káromkodnak. A filmet népszerűsítő egyik poén az, hogy a gyerekszínészek nem nézhetik meg a produkciót, amíg nagykorúak nem lesznek.

A film Amerikában a nyitóhétvégén az első helyen végzett, és Magyarországon is remekül indult a mozikban: a múlt csütörtöki bemutató óta közel 74.000-en váltottak rá jegyet.