A Nanushka megállíthatatlan - toplistás a magyar márka az Instagramon

 

A közösségi oldalak között a legnépszerűbb Sándor Szandra brandjének oldala.

Másfél év alatt gyakorlatilag megháromszorozta Instagram-követőinek számát Sándor Szandra márkája a Nanushka. A Magyar Insta Brandlist élén áll jelenleg a nemzetközileg is elismert divatcég oldala, olyan brandeket megelőzve, mint a The Million Roses, a Nosalty vagy a KFC – írja az iStory.hu weboldalra hivatkozva az Origo.

A jelenleg 220 ezer fős rajongótáborral rendelkező Nanushka stratégiájának alappilléreit képezik az influencerek, akik egyébként nem kapnak honoráriumot a reklámért, a cég olyanokkal dolgozik együtt, akik örömmel viselik a márka ajándékba kapott kreációit.

„Számomra rendkívül fontos, hogy olyan véleményvezéreken lássam a ruháinkat, akik érzik és át is tudják adni a Nanushka által képviselt stílust és értékeket. Éppen ezért kreatív igazgatóként a mai napig személyesen felügyelem, hogy milyen tartalom kerül ki a platformra” – nyilatkozta Sándor Szandra, a Nanushka márka alapítója és tervezője az új sikerrel kapcsolatban.

Sándor Szandra 13 évvel ezelőtt hívta életre a Nanushkát. (Fotó: Getty Images/Astrid Stawiarz)

Sándor Szandra 13 évvel ezelőtt hívta életre a Nanushkát. (Fotó: Getty Images/Astrid Stawiarz)

A Nanushka név egyébként már ismerősen cseng külföldön. Olyan világsztárok viselik a magyar tervező ruháit, mint Hailey Bieber, Katy Perry vagy Amber Heard, sőt, a nemzetközi szakmai életben is hatalmas sikereket ér el a márka. A divatcég komoly szakmai elismerésben részesült márciusban, a márka 2019-es Pre-Fall kollekciója lett az International Design Awards győztese. A nemzetközi designerekből álló zsűri tagjai egyedinek, elegánsnak és mégis könnyen viselhetőnek találták Sándor Szandra ruháit és kiegészítőit, így ő vihette haza az év divattervezőnek járó díjat.