A legismertebb divatlapok is imádják a magyar divattervező ruháit

 

Sándor Szandra márkája, a Nanushka most a neves magazinok hasábjain indult hódító útjára.

Pár napja a New York-i divathét hivatalos programjában mutatkozhatott be a Nanushka, Sándor Szandra márkája. Óriási lehetőség volt ez a magyar brand számára, mely már a hírességek körében is egyre nagyobb kedvenc. Idén olyan nagy nevek választották darabjait, mint Dua Lipa vagy Kedall Jenner.

Sándor Szandra (Fotó: MTI/AP/Seth Wenig)

Sándor Szandra (Fotó: MTI/AP/Seth Wenig)

Az pedig már most látszik, hogy a bemutatkozás beváltja a hozzá fűzött reményeket, hiszen Szandra kreációi a Vogue, az Elle, a Harper’s Bazaar és a Marie Claire szerkesztőinek elismerését is elnyerték.

“A kollekció és a prezentáció kiváló visszajelzéseket kapott mind a buyerek, mind a sajtó részéről. Nagyon erős kollekciónak tartották és pár órával a kollekció bemutatása után rengeteg megkeresést kaptunk fotózásokra” – olvasható a büszke divattervező értékelése a Borsban.

Sándor Szandra sikerét pedig mi sem mutathatná jobban, minthogy a legnagyobb divatlapok foglalkoznak a Nanushka 2019-es Totem nevet viselő tavaszi-nyári kollekciójával. Óriási elismerés, hogy a Vogue kizárólagosságot kért Szandráék csapatától, ők szerették volna elsőként bemutatni a kollekcióról készült fotósorozatot.