Csak a múlt hónapban két híresség is a magyar divatcég kollekciójából választott magának ruhát.
Egy olyan sztárnál, mint Kendall Jenner, vagy a Szigeten fellépő Dua Lipa – akik milliós rajongótáborral rendelkeznek közösségi oldalaikon – nem is kell jobb reklám egy divatmárkáknak, ha ők egyszer felvesznek valamit, az sok esetben “arannyá válik”.
Sándor Szandra 13 évvel ezelőtt hívta életre a Nanushkát. (Fotó: Getty Images/Astrid Stawiarz)
A múlt hónapban mindkettőjükről készült olyan fotó, melyen hazánk sikeres tervezőjének, Sándor Szandrának a kreációjában, azaz Nanushkában pózoltak.
Kendallról, aki nem csak Kim Kardashian húgaként, de topmodellként is világhírnévre tett szert, 94 millió követőjéhez jutott el az a családi fotó, melyen a Nanushka 2018-as Pre-Fall kollekciójának Bao névre keresztelt, pöttyös ruháját viseli, míg Dua Lipa énekesnő, akinek új posztjait 16,4 millióan várják nap, mint nap, egy szintén pöttyös blúzt választott a magyar márkától, melyet egy kék farmerral kombinált New York-i kiruccanásán.
Kendall Jenner Nanushkában. (Fotó: Instagram/Nanushka)
A Nanushka viszonteladóinak száma az elmúlt két évben 60-ról 200-ra növekedett, miután a GB Partners által kezelt Exim Növekedési Alap 2016-ban befektetett a cégbe. Ez pontos számokban 2016-ra 18 ezer darab eladott ruhát jelent, míg az idei évben már 100 ezres megrendelést könyvelhet el a Nanushka – olvasható a Bors cikkében.
Dua Lipa. (Fotó: Getty Images/Dua Lipa)