Elege lett az ingyenélő influenszerekből a fagyiárusnak

 

Megunta a közösségi médiában nagy követői bázissal rendelkező internetezők zaklatását egy Los Angeles-i fagyiárus, így ők nem hogy ingyen, de dupla áron juthatnak fagyihoz.

Joe Nicchit rendszeres keresték meg, hogy adja ingyen portékáját, cserébe majd népszerűsítik őt és fagyiárus kiskocsiját a közösségi médiában.  A színészként dolgozó férfi, aki mellékállásban árul fagylaltot, rendszeresen visszautasította az ajánlatokat, de most már annyira elege lett az ún. influenszerekből, hogy Instagram oldalára kiírta, hogy ők dupla árat fizethetnek – írta a CNN.

„Igazából nem érdekel, hogy mennyi követőd van. Soha nem adunk ingyen fagyit egy internetes posztért. Négy dollárba kerül, de nektek most már 8” – írta.

Az üzenet vírusként terjedt az interneten. Nicchi azóta rengeteg támogató üzenetet kap, sok kis-és közepes vállalkozás köszöni meg kiállását. Forgalma is megnőtt azóta.

Bár tisztában a promóció fontosságával, elmondta, hogy nincs szüksége arra, hogy reklámárét cserébe ingyen adja a fagyit. Szerinte az ő fagylaltja magáért beszélt, népszerűsítéséhez nem kellenek influenszerek.

Valószínűleg nem is szorul rá nagyon a reklámra, mert vevői között tudhatja Bill Murray színészt és Adam Levine énekest.