Pitypangból készült bicikliabroncsokat kezd gyártani a Continental

 

A Tour de France 2019-es verseny főtámogatójaként a cég kiemelt hangsúlyt fektet a fenntartható fejlődés megteremtésére és a közúti biztonság növelésére. Az Urban Taraxagum esetében a kaucsukfa nedvét a pitypangéval helyettesíthetik – olvasható a Continental Hungaria Kft. sajtóközleményében.

A Continental német technológiai vállalat háza táján egyre hangsúlyosabb szerephez jut a biztonságos kerékpározás és a fenntartható fejlődés megteremtése. A Tour de France idei főtámogatója bejelentette, hogy hamarosan bemutatja a világ első, pitypangból készülő kerékpár gumiabroncsát.

Az Urban Taraxagum sport- és versenybiciklik számára egyaránt elérhető lesz a népszerű 32-622-es méretben. A természetes alapanyagból készülő gumiabroncs korlátozott számú sorozatgyártása idén, a Tour de France verseny alatt kezdődhet meg Németországban– hívta fel a figyelmet Musztrai Ferenc, a Continental Hungaria marketingvezetője.

A gumiabroncs a Continental tavaly decemberben átadott anklami fejlesztési központjából érkezik, ahol a német technológiai vállalat további teszteket végez a pitypang termesztésével és feldolgozásával kapcsolatban, hogy a személyautó-, haszonjármű- és kerékpárabroncsok terén lehetővé váljon a kaucsukfa nedvének helyettesítése a gyermekláncfűvel.

A Vectran defektvédelemmel ellátott Urban Taraxagum egy kényelmes sportabroncs, amely szakít az abroncsgyártás során alkalmazott hagyományokkal – emelte ki a Continental Hungaria marketingvezetője. Emlékeztetett: az újfajta gumiabronccsal szintet léphetnek a Continental kerékpárabroncsai, amelyek egytől egyig kézzel készülnek Németországban. Az Urban Taraxagum Németországban korlátozott számban lesz elérhető.

A német technológiai vállalat idén kiemelt támogatója lesz a Tour de France kerékpárversenynek. A megméretésen hat csapat – az Ineos, az FDJ, a Movistar, a Bahrain-Merida, a Katusha-Alpecin, és a Sunweb – versenyez Continental Pro LTD gumiabroncsokkal.

A Tour de France lehetőséget teremt számunkra, hogy hidat építsünk a kerékpárosok és az autóversenyzők között. Emellett Vision Zero elnevezésű stratégiánkra is felhívja a figyelmet, amelynek a célja, hogy a jövőben nullára csökkenjenek a halálos kimenetelű, illetve sérüléssel járó balesetek – hangsúlyozta Musztrai Ferenc.