Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Malév GH utasfelvételi eljárása miatt

 

Fogyasztóvédelem hatósági eljárást rendelt el az Innovációs és Technológiai Minisztérium infokommunikációért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkára a Malév Ground Handling utasfelvételi gyakorlata miatt – közölte a szaktárca.

A Kara Ákos által kezdeményezett eljárás oka, hogy sajtóhírek szerint a Malév Ground Handling (Malév GH) földi kiszolgáló a repülőtéri szolgáltatásokat – például a repülőtéri becsekkolást –az előzetes tájékoztatásban szereplőnél magasabb áron értékesíti az utasoknak.

A hatósági eljárás során Budapest Főváros Kormányhivatala azt vizsgálja, hogy a földi kiszolgáló reptéri utasfelvételében van-e tisztességtelen vagy megtévesztő gyakorlat. Az ellenőrzés arra is kiterjed, hogy a társaság a díjaknál és az igénybe vehető szolgáltatásoknál az utasoknak szóló előzetes információknak megfelelően jár-e el.