MKB Bank: teljes körű digitalizálás

 

Magyarország első teljesen digitális pénzintézeteként az MKB Bank mostantól gyorsabban tud új, illetve továbbfejlesztett szolgáltatásokat nyújtani ügyfeleinek.

Az MKB Bank, Magyarország negyedik legnagyobb kereskedelmi bankja bejelentette, hogy elsőként az országban digitális és nyílt banki működésre állt át az Oracle segítségével. Az átalakítás során teljesen lecserélték a bank központi rendszerét, mintegy tíz másik rendszert megszüntettek és egyesítettek, valamint a bank teljes informatikai architektúráját is korszerűsítették.

Az MKB Bank az Oracle FLEXCUBE központi banki megoldását valósította meg, amelyet már több mint hatszáz pénzintézet használ világszerte. A megoldás bevezetése egy nagyobb átstrukturálási projekt részeként a bank belső és ügyféloldali folyamatainak korszerűsítését célozta, illetve lehetővé teszi, hogy a bank személyre szabottabb, többcsatornás szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek. Az MKB Bank célja, hogy csökkentse az olyan új szolgáltatások piacra kerülési idejét, mint például a vállalati és lakossági hitelek vagy a digitális szolgáltatások, illetve gyorsabban és könnyebben tudja kezelni a beérkező ügyféligényeket.

„A bankoknak még mindig van hová felzárkózniuk az ügyfélkezelés terén. Eljött az ideje, hogy felhagyjunk a változtatások elodázásával és az ügyfelek igényei szerint alakítsuk banki szolgáltatásainkat” – mondta Hetényi Márk, az MKB Bank digitális, lakossági és stratégiai vezetője. „Mindez a mi esetünkben egy kiterjedt digitális kínálattal veszi kezdetét. Alaprendszerünket lecseréltük az Oracle FLEXCUBE megoldására, amelynek révén a közeljövőben teljes körű digitális élményt tudunk nyújtani ügyfeleinknek.”

Bővebben a témáról itt olvashat.