Már nem csak az ár számít az üzleti utazásoknál

 

Az ár mellett a naprakész információk átadása és a biztonság lesz 2018-ra a legfontosabb az üzleti utazóknak, akik gyors és korrekt tájékoztatásra vágynak – derül ki a London School of Economy kutatásából.

Az utazók nagy része már szinte kizárólag csak a mobiltelefonját fogja használni, legyen szó bármilyen utazással kapcsolatos tevékenységről vagy információszerzésről. Mindebben hangfelismerés, robotok, virtuális vizualizációs technika fogja segíteni őket 2021-re. Ez azt jelenti, hogy az ár mellett a naprakész információk átadása és a biztonság lesz 2018-ra a legfontosabb az üzleti utazóknak, akik gyors és korrekt tájékoztatásra, valamint olyan alkalmazásokra vágynak, amelyek segítségével naprakész információkat kaphatnak az utazással kapcsolatban.

Minden utazó, de különösen az üzleti utazók rémálma, hogy hosszasan tébláboljanak egy repülőtéren járattörlés miatt. Ebből pedig az elmúlt évben is sok volt, például, amikor Friderika teljesen lebénította a holland és a német közlekedést, az amsterdami Schiphol repülőteret és számos német légikikötőt a viharos szél miatt hosszú órákra vagy akár egy napra is lezárták, több száz járatot töröltek.

A London School of Economy kutatása szerint utazás közben az ügyfelek egyszerű és átlátható ügyintézésre, korrekt tájékoztatásra vágynak, olyan alkalmazásokra, megoldásokra, applikációra, amelyek segítségével az éppen utazó és az utazást korábban lefoglaló munkatárs is megbízható, real-time információkhoz jut.

Bővebben a témáról itt olvashat.