Ő az év fiatal vállalkozója

 

Az Országos Fiatal Vállalkozói Díjjal a FIVOSZ azokat a mindennapi hősöket ismeri el, akik fiatal koruk ellenére komoly értéket teremtenek pénzügyileg, és társadalmi szinten is. A díjat idén a 27 éves Suppan Márton, a Peak Financial Services tulajdonosa nyerte el, akinek cége több mint száz országban nyújt online pénzküldő szolgáltatást.

Véget ért a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) által megrendezett Fiatal Vállalkozók Hete. Ezt az eseménysorozatot a 171 országban szervezett Global Entrepreneurship Week (GEW) nemzetközi mozgalom keretében rendezték. Az érdeklődők idén Budapesten és számos vidéki helyszínen több mint száz előadáson vehettek részt ingyenesen. Az eseménysorozatot az ország legrangosabb fiatal vállalkozói kitüntetése, a kilencedik Országos Fiatal Vállalkozói Díj ünnepélyes átadása koronázta meg – tájékoztatott a FIVOSZ.

Közölték, az Országos Fiatal Vállalkozói Díjjal a FIVOSZ azokat a mindennapi hősöket tudja vállalkozó nagykövetté nyilvánítani és a többiek számára megmutatni, akik fiatal koruk ellenére komoly értéket teremtenek pénzügyileg, és társadalmi szinten is. Az Országos Fiatal Vállalkozói Díjat 2017-ben Suppan Márton, a Peak Financial Services tulajdonosa kapta. A 27 éves kitüntetett cége több mint száz országban nyújt online pénzküldő szolgáltatást, mely világszinten innováció a pénzküldésben.

Az Év Fiatal vállalkozója

Suppan Márton cége több mint száz országban nyújt online pénzküldő szolgáltatást (Fotó: Rakonczai László)

Suppan Márton az egyetemi évei alatt kezdett saját vállalkozásba, értékesítési és pénzügyi területen szerzett tapasztalatot, de minden esetben a jogi struktúra szempontjából is alaposan megvizsgálta a piaci lehetőségeket. Könnyen állította maga mellé az idősebb munkaerőt, az együttműködő partnereket és a tőkéstársakat is. Saját alapítású brókercégből kialakuló vagyonkezelőjében levő tulajdonrészén túladott, hogy megalapíthassa a kártyapiacra fókuszáló Peaket. Mindig komplex struktúrákban gondolkozik, egy kézből irányítva a beszállító partnerek kiválasztását, a termék- és üzletfejlesztést, a kommunikációt, marketinget és disztribúciót, illetve a jogi háttér megalkotását is – fogalmazott a FIVOSZ.

Bővebben a témáról itt olvashat.