Így készült a hihetetlenül látványos és dinamikus magyar reklámfilm

 

Elkészült az "így készült", ami legalább annyira jó és látványos, mint maga a reklámfilm.

A youtube-on már megtekinthető Ott leszünk és ott voltunk a magyar sport nagy pillanatainál című reklámfilm. A reklám, ami remek ritmusú, meglehetősen erős képekkel hat szívre és lélekre.  Egy ilyen filmnek még a werkfilmje is tartogat meglepetéseket, ezért talán felrúghatnánk a klasszikus szabályt és kezdhetnénk ezzel a “mozizást”. De ahhoz hogy tényleg képben legyünk, kezdjük csak a reklámmal.

 

A rendezői koncepció a szurkolói élményt igyekszik középpontba állítani, „annak néhol nyers, ösztönös megnyilvánulásaival és közösségformáló erejével” – írják az alkotók. A film ezen kívül igyekszik felidézni ikonikus magyar sporttörténeti pillanatokat, melyek vizuálisan újragondolt, vagy éppen aktualizált archív felvételeken jelennek meg a  Szerencsejáték Zrt. reklámfilmjében.

A rendezők – Juhász Péter és Miki 357 – a magyar zászló piros-fehér-zöld színeit igyekeztek többféleképp belevinni a filmbe, néha az egymást követő képek rajzolják egységgé, máskor egy-egy snittben szeparáltan jelennek meg. Hogy miképpen történt mindez? A werkfilm pont erről szól.