Könnyű ajándékot választani az új magyar alkalmazással

Még 1-2 héttel karácsony előtt is rengetegen állnak a hatalmas dilemma előtt, hogy kinek mit is vegyenek ajándékba. Sokaknak még ennél is nagyobb gond, hogy mennyibe fog mindez kerülni?

Van, aki már hónapokkal előre megveszi az ajándékokat, és akad, aki még az utolsó percben sem tudja, mit és hol vegyen meg.

Tóth Ferencnek, a Nuvu Kft. tulajdonosának évekig szintén fejtörést okozott, ha ajándékvásárlás következett.

Eszébe jutott, hogy kellene egy ilyen szoftver, így egy barátjával összeálltak és megtervezték azt. Abból indultak ki, hogy egyre többen vásárolnak online, ezért olyan oldalt készítettek, ahol otthon a fotelből, egyszerű paraméterek alapján megtalálhatjuk szeretteink ajándékát.

Az új applikációban kiválaszthatjuk, kinek akarunk ajándékot venni, hány éves az illető, milyen érdeklődési körök jöhetnek szóba, és hány forintot tudunk rászánni.

Ki lehet például választani, hogy az ezotériához kapcsolódó, megadott korú hölgyeknek milyen ajándékot ajánl a rendszer: a jelenlegi választék alapján nagyjából 10.000 termék van ebben a kategóriában.

Ha megvan az ajándék, a rendszer azonnal összeköt a forgalmazó weboldalával, és rögtön meg is vehetjük.

Legyen tisztában jogaival!

Internetes vásárlások során a fogyasztót megilleti az úgynevezett elállási jog: ez azt jelenti, hogy ha a fogyasztó megvásárolja a terméket, akkor indokolás nélkül 14 naptári napon belül meggondolhatja magát, és visszaküldheti a terméket a kereskedő részére, akinek kötelessége visszafizetni a vételárat és  szállítási díjat.

A nők több ideig válogatnak

2007 óta folyamatosan nő az online vásárlóknak a száma.

Barcza Enikő, a Kutatócentrum piackutató cég vezetője elmondta: slágertermékek a műszaki cikkek, de népszerűek az interneten vásárolt ruhák, és könyvet, kozmetikumokat is egyre többen így vásárolnak. A férfiak általában néhány óra, esetleg néhány nap alatt választják ki az ajándékot, míg a nők néhány nap vagy akár néhány hét alatt, extrém esetekben akár hónapokig is válogatnak.  A megkérdezettek csupán 11%-a mondta azt, hogy tudja, hogy az ajándékozottnak mire van szüksége.