Tényleg száműzi a Google a felnőtt tartalmakat

Már márciusban bejelentette a keresőóriás, hogy AdWords hirdetései közül kitiltja a pornográf tartalmúakat. Most jön a megvalósítás.

A Google AdWords hirdetési hálózatán a jövőben nem lehet nyíltan szexuális tartalmú reklámokat közzétenni. A cég már megkezdte a hirdetők tájékoztatását, s a következő hetektől egyáltalán nem közölnek pornográf tartalmakat.

Gondolnánk, nehéz lesz szoftveresen pontosan meghúzni majd a határt a szexuális, az erotikus és a pornográf között, de úgy tűnik, a keresőóriás mindenre vállalkozik.

adwords felhő

Közlésük szerint „a módosítás minden országra vonatkozik. Döntésünk hátterében az a törekvésünk áll, hogy igyekszünk folyamatosan javítani az AdWords felhasználói élményét”.

Ami a felhasználói élményt illeti: a világ egyik legkeresettebb szava a „porn”. A vonatkozó iparág képviselői már megkezdték az átköltözést más, kevésbé érzékeny hirdetési hálózatokra.