Arcfelismerő technológiát vet be nézőinél a Walt Disney Company. A cég a filmet nézők arcát fürkészve próbálja eldönteni, hogy a jegyet váltók mit gondolnak valójában az alkotásokról.
A Csillagok háborúja és a Karib-tenger kalózai után a Disney úgy döntött, hogy megkísérli a gondolatolvasást a mozitermekben. A vezetés arra próbál választ találni, hogy a filmekre jegyet váltó nézők melyik filmrészletet élvezik a legjobban, de az innovációnak köszönhetően már a filmek első 5 percében kiderülhet, hogy kinek fog tetszeni az alkotás.
Forrás: Twitter / Reuters
Az új módszer négy infravörös kamera és egy különleges algoritmus segítségével ismeri fel és különíti el a különböző arckifejezéseket. A módszert már olyan 2015-ös blockbuster filmek vetítésénél is bevetették, mint A hangya, A dzsungel könyve és a Csillagok háborúja.