Vin Diesel a közösségi média császára, majdnem 100 millióan követik

Még nem érte el a csillagászati számot, de már nem kell sokat várnia és ünnepelhet.

Vin Diesel mindig is azon sztárok közé tartozott, akik nagyon aktívak a közösségi médiában. Folyton exkluzív forgatási és családi fotókat posztol, maximálisan kihasználva az online önmarketing összes előnyét.

Vin Diesel, színész. Fotó: MTI/EPA

Vin Diesel, színész. Fotó: MTI/EPA

Meg is lett az eredménye: Facebook-rajongóinak száma hamarosan meghaladja a 100 millió főt. A netes népszerűség mértékegysége egyébként a SMU (Social Media Universe), és az adott sztár SMU-száma úgy keletkezik, hogy összeadják, hány rajongója van a Facebookon, a Twitteren és az Instagramon összesen. Ebben a rangsorban Diesel csak a hatodik (124 millió SMU), és pont barátja és harcostársa, Dwayne Johnson előzi meg 127 millió SMU-val. Egyébként a hölgyek vezetnek, az első Selena Gomez (197 M), a második Ariana Grande (150,8 M), tőle jócskán lemaradva pedig Lady Gaga (137,4 M) és Miley Cyrus következik (124,5 M).

A magas SMU-szám jócskán megnöveli az egyes sztárok piaci értékét, mert ennyi fogyasztója biztosan van a produkcióiknak, tevékenykedjenek a szórakoztatóipar bármely területén. Diesel és Dwayne Johnson nagy elánnal promotálják is a közösségi médiában a következő filmjeiket, először is a közös Halálos iramban 8-at, illetve Diesel az xXx következő epizódját, Johnson pedig a Baywatch-ot.