Egészen új hirdetéssel próbálkozik a Google

Zsúfolt piacon startol a keresőóriás: az otthoni felhasználók által leggyakrabban keresett, a lakás körüli problémákat megoldó vállalkozásokra hajt.

"Eldugult WC", "zár javítás", „vízvezeték-szerelés” – túl gyakran írták már be a weben ezeket a keresőszavakat az internetezők ahhoz, hogy ne reagáljon rá a Google. Most az új típusú hirdetésével vízvezeték-szerelők, lakatosok, takarítók, és más otthoni szolgáltatást végzők számára teremtenek felületet, számolt be a Wall Street Journal.

zar javitas hirdetes a Google-n

Egyszerű ötlet: ha valaki beírja, hogy „zár javítás”, akkor majd a lakóhelyéhez közeli, adekvát találatot kap, kisvállalkozótól. Bár ezek fizetett hirdetések, a Google szóvivője szerint nem pusztán szoftveres ellenőrzésen mennek át a keresőcégnek 10-20 százalék jutalékot fizető kisszolgáltatók.

Még a vállalkozás kezdetén vagyunk, kísérletképpen San Franciscoban indították a szolgáltatást. Vélhetően világszerte elindulnak az új hirdetési technikával.