Előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0-s egyes szakaszai fizetőssé váljanak.
A közös állásfoglalás azután született - tájékoztatta a gyáli önkormányzat az MTI-t -, hogy csütörtökre Pápai Mihály (Fidesz-KDNP), Gyál polgármestere, a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás elnöke meghívására a megyei autópályamatrica-rendszer bevezetésével érintett egyes Pest megyei települések, valamint Budapest érintett kerületeinek képviselői egyeztetést tartottak Gyálon.
A szakmai fórumon megfogalmazták azt is, hogy a jövőben minden hasonló, az agglomerációt érintő fontos döntés meghozatala előtt előzetes egyeztetésre van szükség.
Az eseményen részt vett Kovács Péter (Fidesz-KDNP), a Budapesti Önkormányzatok Szövetségének elnöke, Szabó István (Fidesz-KDNP), a Pest Megyei Közgyűlés elnöke, valamint Szűcs Lajos fideszes országgyűlési képviselő is - tájékoztattak.
Útdíj - Az érintett kerületek és az agglomerációs települések vezetőinek megbeszélése
-
-
Szabó István (Fidesz-KDNP), a Pest Megyei Közgyűlés elnöke (b) Pápai Mihály (Fidesz-KDNP), Gyál polgármestere, a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás (FAÖT) elnöke (k) és Kovács Péter (Fidesz-KDNP), a Budapesti Önkormányzatok Szövetségének elnöke (b3) a társulás és az érintett fővárosi kerületek vezetőinek ülésén a gyáli polgármesteri hivatalban 2014. december 18-án. Előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0 egyes szakasz fizetőssé váljanak.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
-
-
Elek Sándor, Törökbálint polgármestere (b) és Pápai Mihály (Fidesz-KDNP), Gyál polgármestere, a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás (FAÖT) elnöke a társulás és az érintett fővárosi kerületek vezetőinek ülése előtt a gyáli polgármesteri hivatalban 2014. december 18-án. Wittinghoff Tamás, Budaörs polgármestere távozik a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás (FAÖT) üléséről a gyáli polgármesteri hivatalban 2014. december 18-án. Előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0 egyes szakasz fizetőssé váljanak.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
-
-
Kovács Péter (Fidesz-KDNP), a Budapesti Önkormányzatok Szövetségének elnöke (b) és Pápai Mihály (Fidesz-KDNP), Gyál polgármestere, a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás (FAÖT) elnöke a társulás és az érintett fővárosi kerületek vezetőinek ülése előtt a gyáli polgármesteri hivatalban 2014. december 18-án. Előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0 egyes szakasz fizetőssé váljanak.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
-
-
Szabó István (Fidesz-KDNP), a Pest Megyei Közgyűlés elnöke (b) Pápai Mihály (Fidesz-KDNP), Gyál polgármestere, a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás (FAÖT) elnöke (b2) és Kovács Péter (Fidesz-KDNP), a Budapesti Önkormányzatok Szövetségének elnöke (b3) a társulás és az érintett fővárosi kerületek vezetőinek ülésén a gyáli polgármesteri hivatalban 2014. december 18-án. Előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0 egyes szakasz fizetőssé váljanak.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
-
-
Wittinghoff Tamás, Budaörs polgármestere távozik a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás (FAÖT) üléséről a gyáli polgármesteri hivatalban 2014. december 18-án. Előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0 egyes szakasz fizetőssé váljanak.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
-
-
Pápai Mihály (Fidesz-KDNP), Gyál polgármestere, a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás (FAÖT) elnöke sajtótájékoztatót tart a társulás és az érintett fővárosi kerületek vezetőinek ülése után a gyáli polgármesteri hivatalban 2014. december 18-án. Előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0 egyes szakasz fizetőssé váljanak.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
-
-
Pápai Mihály (Fidesz-KDNP), Gyál polgármestere, a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás (FAÖT) elnöke sajtótájékoztatót tart a társulás és az érintett fővárosi kerületek vezetőinek ülése után a gyáli polgármesteri hivatalban 2014. december 18-án. Előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0 egyes szakasz fizetőssé váljanak.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
-
-
Pápai Mihály (Fidesz-KDNP), Gyál polgármestere, a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás (FAÖT) elnöke sajtótájékoztatót tart a társulás és az érintett fővárosi kerületek vezetőinek ülése után a gyáli polgármesteri hivatalban 2014. december 18-án. Előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0 egyes szakasz fizetőssé váljanak.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd