Még sikeresebb Youtube-ot épít a Google

Eddig is sokat tett azért a keresőóriás, hogy videómegosztója, a Youtube sztárcsináló legyen.

Három évvel ezelőtt a YouTube már elköltött több mint 100 millió dollárt, hogy az előadóművészeknek saját YouTube-csatornájuk legyen. Most a videómegosztó további dollármilliókat szándékozik költeni a különféle formátumú és méretű tartalmak népszerűsítésére, sőt tervezi, hogy összehozza az előadókat hollywoodi producerekkel.

Időben lépnek, mert kiszivárogtatások szerint a Facebook latolgatta a legnézettebb előadók átcsábítását saját felületeire. A Google ráadásul egyszerre vetélkedik a hagyományos televíziókkal, valamint az olyan mozifilmeket, tévéshow-kat kínáló online szolgáltatásokkal, mint a Netflix és a Hulu.

Bethany Mota a Youtube-on

A YouTube már épített videóstúdiókat Tokióban és Londonban, valamint fizette a divat ikon Bethany Motahoz hasonló sztárok marketing kampányait.