Tíz hét túra, buli - Dobos Judit az Év Utazója

Két és fél hónapon át utazhatja körbe Magyarország legfontosabb turisztikai látványosságait, majd ezekről videó és blogbejegyzéseket is készíthet az év utazója, akit több mint 80 jelentkezőből választottak ki. A Magyar Turizmus Zrt. ezzel a kampánnyal a fiatalok figyelmét a belföldi értékekre szeretné felhívni.

Zenei fesztiválok, bicikli túra, kalandpark, wakebord, tandem ugrás - ez csak néhány azok közül a programok közül amiket az Év Utazójának választott Dobos Judit kipróbálhat a következő 10 hétben. Az élményekről rövid videó-összeállításokat is készít, amelyeket több internetes portálra, és közösségi oldalra is feltölt majd.

A szakértők szerint az elmúlt 3 évben egyre többen választják a külföldi nyaralások helyett a belföldi utakat. Ezzel az internetes kampánnyal kifejezetten a fiatalok figyelmét hívnák fel a hazai értékekre. "Akik a hagyományos média eszközök felé talán kevesebb affinitást mutatnak ezért volt nagyon fontos, hogy egy olyan kampánnyal tudjuk őket megszólítani, amely az ő médiafogyasztási szokásaiknak megfelelő" – közölte Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai és marketing igazgatója.

Az év utazója elsőként a Budapest belvárosában lévő óriáskereket tesztelte. Azt mondja: nem gondolta, hogy rá esik a választás, de nagy kihívásként tekint a feladatra. "Elsősorban azért jelentkeztem, hogy utazhassak, de van egy olyan oldala is, hogy kihívásnak érzem, mivel alapvetően nem vagyok ennyire kifelé forduló jellem" – nyilatkozta Dobos Judit.

A győztes amellett hogy körbeutazhatja az országot és kipróbálhatja a legkülönfélébb extrém sportokat, tíz héten keresztül heti százezer forinttal is gazdagabb lesz.